JUMAL ON MINU POOLT

Ma hüüan Jumala, Kõigekõrgema poole, Jumala poole, kes juhib mu asja. (Psalm 57:3).

Mina usun Jumalasse, kes tegutseb.
Kes suudab hoida mind kukkumast
ja hoida mind alal keset rahutuid aegu.
Kui ma kardan, siis ma loodan Tema peale
ja Ta päästab mu hinge lahingust,
mis suunatud mu vastu.
Ma hüüan Jumala poole
ja Ta päästab mu.
Ta kogub kokku kõik mu pisarad
ja paneb kirja iga mu sammu.
Kui ma hüüan Ta poole,
siis vaenlased taanduvad,
sest Jumal on minu poolt
ja ainuüksi Tema peale ma loodan.
Ma ei karda, mida keegi võib teha mulle;
mu süda on kindel kui kalju
ja ma laulan ning toon oma kiituse.
Mu hing saab kosutatud.
Tema kannab mind läbi tule ja vee
igatsetud varjupaika.
Ta laseb oma pale paista mu üle
ja täidab mind iga päev oma heldusega.
Ta ei peida oma palet,
vaid kuuleb mind koheselt.
Ta ei lase mul kogeda segadust,
vaid on andnud käsu mind päästa,
sest Jumal on minu poolt.