KAS JUMAL NÄEB JA HOOLIB SELLEST, MILLEST MA LÄBI LÄHEN?

Jumal küsib: „Kas sa tõesti usud, et ma näen täpselt, millest sa oled praegu läbi minemas?“ Võib-olla hetkel, mil seda sõnumit loed, oled just läbi minemas millestki, mis eeldab Tema poole hüüdmist ja Temapoolset sekkumist. Sinu probleem vajab lahendamist.

Mu armsad, usute te, et Jumal jälgib igat te sammu, nõnda nagu maine isa jälgib oma väikest maimukest? Teate te oma südameis, et Jumal mõistab igat te mõtet? Usute te, et Tema on toimetamas, kogudes kokku iga te ainsamagi pisara, kuuldes igat te ohkamist, valvates te üle, hoolides ja armastades teid? Sest Piibel ütleb, et just täpselt seda Ta teebki!

“Issanda silmad on õigete poole ja tema kõrvad nende appihüüdmise poole…Õiged kisendavad ja Issand kuuleb ning tõmbab nad välja kõigist nende kitsikustest.” (Psalmid 34:16,18).

„Sest Issanda silmad jälgivad kogu maad, et võimsasti aidata neid, kes siira südamega hoiavad tema poole.“ (2Ajaraamatu 16:9)
Usud sa, et Jumal on täielikult teadlik igast sinu mõttest, kurvastusest, katsumusest, valust, rahalistest raskustest ja pereprobleemidest ning Ta tahab kanda sind läbi neist kõigist? Psalmist ütleb: „Otsekui isa halastab laste peale, nõnda halastab Issand nende peale, kes teda kardavad.“ (Psalmid 103:13).

Heebreakeelne tähendus siinsele sõnale halastama tähendab „hellalt paitama, kaisutama, armastama, kaastundlik olema“. Jumala Sõna ütleb, et Jumal kaisutab hellalt oma embuses neid, kes Teda kardavad. Jumal paneb oma käed õrnalt su ümber, paitab su palet ja lihtsalt hoiab sind. Ta ütleb sulle: „Ma tean kõiki su mõtteid ja muresid; igat su võitlust, millest läbi lähed ja tea, et mulle läheb see korda!“

Ukskõik, millest sa ka läbi ei lähe; ükskõik, kuidas sa ka end ei tunneks – Jumal näeb seda kõike! Ta tunneb sinu jõuetust ja teab igat sinu sõna ja tegu ja sammu.

Jumal ei ole pahane su peale. Ei! Ta mõtleb armsaid, hellitavaid mõtteid su suhtes. Ta teab, kuidas sa tunned ja Ta hoolib sellest! Ta ütleb sulle: „Jah, sa oled läbi minemas raskest katsumusest; sa koged kiusatusi ja väntsutusi. Kuid sa oled Minu laps ja ma ei lase vaenlasel sind iialgi neelata. Ma kannan su läbi!