KAUBOISAAPAD by Gary Wilkerson

„Kes rohkesti külvab, see ka lõikab rohkesti.“ (2 Korintlastele 9:6).

Mitmeid aastaid tagasi teenisin ma Times Square’i koguduses New Yorgis abipastorina. Enne seda aga, elades Texases, olin ostnud endale eheda paari Texase kauboisaapaid, mis olid ikka kohe korralikud! Ühel päeval, kui mul need parasjagu töö juures jalas olid, sattud meie kontorisse üks kodutu mees, kes oli hääletamise teel liikunud ühest riigi otsast teise ja oli paraja karakteriga. Ta ütles: „Ma isegi ei tea, miks ma siin olen, sest kõik kirikud on ju nagunii ühesugused. Te kulutate raha vaid ehitistele ja pastorid on teil kõik rikkad, sõites uhkete autodega ja omades kõiksugu kama.“ Siis aga vaatas mu jalgu ja ütles: „No vaadake end! Te kannate neid uhkeid kauboisaapaid, samal ajal kui mina pean ringi käima nende kulunud, puldanist jalavarjudega.“ „Kas teile meeldivad mu saapad?“ küsisin ta käest. Ja enne kui ta vastatagi jõudis, võtsin kaksipidi mõtlemata jalast oma saapad ja ulatasin talle, minnes seejärel koju paljajalu.

Umbes 6 kuud hiljem helistas üks mu sõber, kes on pastoriks Greensboros, Põhja-Karoliinas ja ütles: „Gary, sa ei usu oma kõrvu. Mu kontoris istub üks mees praegu, kes ütleb, et andsid talle 6 kuud tagasi paari kauboisaapaid. Ta lihtsalt ei suuda unustada sind ega su kogudust. Ta on rännanud 6 kuud pöidlaküüdiga mööda maad ja kus iganes ta ka ei käi, vaatab ta ikka oma saapaid ja mõtleb Jeesuse armastusele.“

See mees astus sisse mu sõbra kirikusse ja ütles: „Üks pastor New Yorgist kinkis mulle need kauboisaapad. See oli Times Square’i koguduses, kus see mees oli abipastoriks.“ Steve küsis seepeale: „Kas ta nimi oli Gary?“, mispeale mees vastas: „Just! See ta oli. Ta nimi oli Gary.“ Siis ütles mu sõber Steve sellele mehele: „Püha Vaim on järginud sind kõik need 6 kuud. Oleksid sa valmis andma oma elu Jeesusele?“ mispeale mees vastas: „Sellepärast ma siin olengi. Tulin kirikusse, et anda täna oma elu Jeesusele.“
Ma tahan sind julgustada – isegi kui oled keset oma elu põuaperioodi – otsi siiski võimalusi. Valitseb ehk põud su abielus? Sel juhul otsi võimalusi teenida, armastada ja õnnistada oma abikaasat. Valitseb ehk põud su suhetes lastega? Valitseb seal üks suur möll ja eraldatus? Kui nii, siis otsi võimalusi armastada, teenida ja juhendada oma peret vastavalt Jumala teedele. On sul rahalisi raskusi? Siis otsi võimalusi, kuidas õnnistada teisi keset oma põuaaega ja sa näed, kuidas taevaluugid avanevad. Jumal valab rikkalikke õnnistusi ka sinu ellu.