MINE VARAAITA!

Siin on viis, kuidas minna Jumala varaaita ja võtta sealt kõik, mida vajad:

1. Tule julgusega Tema trooni ette ja palu täiega armu ja halastust, saamaks jagu igast kiusatusest ja katsumusest. Kuradil on miljon viisi, kuidas panna sind tundma süütunnet, hirmu, hukkamõistu ja segadust. Ta ütleb sulle: „Sa tunned seda kõike, sest su süda on täis saasta!“ Kuid mina lõpetasin juba ammu oma südamesse vaatamise, kuna seal valitses alati pimedus. Kuid minu Isa jaoks oli see puhas, kuna see oli kaetud Talle verega! Seetõttu pole vahet, kuidas sa end tunned! Lihtsalt vaata Jumala Sõnale ja sellele, mida Jeesus on teinud. Ta on teinud sind kõigiti puhtaks!

2. Tuleta Jumalale meelde, et see oli Tema idee kutsuda sind sisse. Ega sina ju olnud see, kes läks Jumala juurde ja ütles: „Isa, ma tahan kõike, mis sul on!“ Tema oli see, kes sind kutsus ja ütles: „Kõik, mis mul on, on sinu. Tule ja võta!“

3. Võta Jumalat Tema Sõnast! Piiblis on öeldud, et kõik, mis Ta on meie jaoks valmis pannud, on kättesaadav usu kaudu. Seetõttu pead sa vaid usus ütlema: „ Issand Jeesus, täida mind oma rahuga, kuna sa oled öelnud, et see kuulub mulle! Seetõttu ma võtan selle vastu oma hinge.“ Sa ei saa seda kuidagi muudmoodi üles õhutada või laulu või ülistuse kaudu endasse toppida. See lähtub vaid sellest, et sa oled rajatud ja juurdunud ilmutusse Jumala armastusest sinu vastu. See ei lähtu ka ühestki tundest, vaid Sõnast, mida Ta ise on rääkinud: „Minu kojas on küllaldaselt toidust!“

4. Võta Jumala Sõna ja purusta sellega kõik oma hirmud, süütunne ja hukkamõist. Hülga see kõik, sest see pole Jumalast! Sa võid öelda: „Las Saatan rünnata mind oma valedega. Mu Isa teab seda kõike ja on juba andestanud mulle ning puhastanud mind. Seetõttu pole enam mingit süüdistust ega hukkamõistu! Olen täiega vaba!“

Mu armsad, ma usun, et kui te paluks Püha Vaimu abi just praegu, et haarata kinni sellest tõest – et saada rajatud ja juurdunud sellesse – siis kõik eesootavad päevad saavad olema parimad kui eales varem. Te võite öelda: „Issand Jeesus, ma tean, et saan eksima tulevikuski, kuid miski ei saa mind kõigutada, kuna mul on kõik, mida vajan, et saavutada võit ja elada selles!“

Mine siis Tema varaaita ja saa osa kõigest sellest, mille su armastav Isa on su jaoks valmis pannud!