RIIETA MIND, JEESUS

Pange ülle Jumala sõjavarustus, et te suudaksite seista kuradi salanõude vastu!“ (Ef. 6:11).

Kallis Jeesus,

Sa ütlesid, et ma seisaksin vastu Saatanale ja ta põgeneb mu eest,
​kuid ma ei suuda vastu seista.
Sinul on kogu vägi vastuseismiseks, mida ma vajan,
mistõttu anna mulle palun jõudu vastu seista.
Sa ütlesid, et ma võin liigutada mägesid,
​kui mul vaid oleks sinepiiva suurust usku;
ometigi mu mägi ei liigu,
​kuigi mu usk sinusse on nii suur kui veel olla annab.
Sina oled loonud taeva ja maa,
​palun liiguta siis ka minu mäge.
Sa ütlesid: „Põgene kurjuse eest!“
​ja ma jooksin nii kuis jaksasin,
kuid patt sai mind ikka kätte
​keset mu suurimaid jõupingutusi.
Sinul on vägi
​üle kõigi vaenlase vägede,
mistõttu imede ja tunnustähtede kaudu
​vabasta mind Saatana lõksust.
Mul pole isegi jõudu, et riietada end kõige sõjavarustusega,
​mistõttu riieta palun sina mind kui mu relvakandja.
Tee mu heaks seda, mida ma tean, et ma ise ei suuda teha.