VÄE EVANGEELIUM by Gary Wilkerson

Jeesuse Kristuse evangeelium ei puuduta ainuüksi evangelisatsiooni, aga ka pühitsemist. See sama vägi, mis meid päästab, ka hoiab meid ja me peame käima selles väes jumalakartlikkuse ja värinaga. Me peame õppima selgeks, millised on meie vaimse sõjapidamise relvad, saades samal ajal küpsemaks.

Seda kõike öeldes on mul teile aga ka häid uudiseid. Teie jaoks on kättesaadav ka üks teine vägi – Püha Vaimu töö - , mis on sügav, auline ja dünaamiline! Kui Jumala Vaim tuleb usklike südameisse, kes seisavad kindlalt oma usus, kasvavad nad ka küpsuses. Üks vägi vallandub nende üle, mis tervendab seesmiselt ja suleb ukse kõigele välisele. Mulle nii meeldib, mida Nehemja, kes on Püha Vaimu võrdpilt, ütleb kõigile neile, kes püüavad pääseda Jeruusalemma: „Ja ma manitsesin neid ning ütlesin neile: „Miks jääte ööseks müüri taha? Kui te seda veel kord teete, siis ma pistan oma käe teie külge!” (Nehemja 13:21).

Kujutan ette, kuidas Jeesus seisab mu elu ukse taga! Ja kui siis Saatan mind kiusama tuleb, seisab Jeesus minu ja tema vahel, öeldes: „Ma juba hoiatasin sind korra. Tõmba uttu! Sa oled vales kohas. Sa alustasid millegagi, mida sa nagunii lõpuni ei saa viia. Sa oled tõusnud kellegi vastu, kes on sinust suurem.“

Kujutan ette Jumala väge, mis laotub mu elumüüri kohal. Seespidiselt olen ma puhas, kuid ma kuulen väljaspool asuvaid asju hüüdmas: „Sa ei jää puhtaks!“ Kuid ma suudan jääda puhtaks, sest Jeesus ise valitseb mu elumüüril, öeldes: „Kelleks sa ennast õige pead, Saatan? Mis on sul pistmist minu tütre või pojaga, kes on kaetud Talle verega? Puhastatud ja pühitsetud ning tehtud pühaks. Kes sa üldse oled, et rääkida selliseid nurjatusi?“

„Kuid selles kõiges me saame täieliku võidu tema läbi, kes meid on armastanud.“ (Ro.8:37).

Jeesus on muutnud meid kõiki võitjateks Temas!