TÄIELIKULT ETTEVALMISTUNUD

Mina tahan olla sõdur, kes on täiesti ettevalmistunud lahinguks. Ma tean, et võit saavutatakse juba ammu enne seda, kui lahing üldse alatagi jõuab. See võidetakse ära treeninglaagris ja enese õigele lainele häälestamises. Hetkeks, mil vaenlane mind ootamatult ründab, vajan ma kõike olemasolevat laskemoona ja see laskemoon peitub Jumala võimsas Sõnas, mille olen peitunud oma südamesse. Seetõttu olen ka enam kui kindel, et kui Saatan mind järgmine kord ründab, on mul piisavalt varusid, millest ammutada. Olen võitnud selle lahingu koos Jumalaga juba enne lahinguväljale jõudmist.

Kuidas on lood sinuga? Oled sa pühendunud Jumala sõdur, uskudes, et Jumal varustab sind isegi just praegu? Kui nii, siis vastad ka neile kolmele nõudele:

1. Sa oled usin Jumala Sõna lugeja

Uurides Piiblit, sa mõistad, kui väga Jumal sind armastab. Kui sa aga pole veendunud Tema tingimusteta armastuses sinu suhtes, ei suuda sa ka tulla toime sind tabavate kriisidega. Seetõttu ongi ainus viis olla veendunud Tema armastuses see, kui ammutad Tema Sõnast.

2. Sa veedad igapäevaselt aega oma Jumalaga, olles lähedases osaduses Temaga läbi palve ja vaikse aja

Jumal tahab, et hüüaksime Ta poole keset oma kriise ja raskusi. Kuid ainuüksi sellest ei piisa. Me peame otsima oma Isa palet ka headel aegadel. Meie usk ei peaks tulema esile vaid teatud olukordades, vaid lähtuma ka meie pidevalt arenevast suhtest oma Jumalaga.

3. Sa usud, et Jumal ei lase sul kogeda ühtki katsumust, ilma et Ta annaks sulle jõu seda kanda

Kui mõni suur raskus peaks sind tabama, ei pea sa muretsema, kas sul jagub piisavalt jõudu seda kanda või ega sa äkki keset seda kõike ära ei nõrke. Me Isa annab armu just siis, kui tarvis. Ja kui sul on lähedane suhe Temaga, annab Ta sulle armu, millal iganes tarvis.

Jumal kutsub sind oma hingamisse ja Ta kutsub sind sinna juba täna.

„Tulge minu juurde kõik, kes olete vaevatud ja koormatud, ja mina annan teile hingamise!“ (Matteuse 11:28)