KUI JUMAL VARUSTAB - Nicky Cruz

Jumala juhtimise ja varustamise all elamine pakub tohutut kergendust. See võtab su õlgadelt suure koorma. Ma ei pea muretsema, kust tuleb mu järgmine toidukord või kas mul on paika, kuhu õhtul oma pea panna. Ma tean, et Jumalal on täis kontroll mu elu üle ja Ta ei ole mind kunagi alt vedanud.

Oma teenistuse algaastatel muretsesin palju oma laste pärast. Ma teadsin, et mu minevik jälitab mind ning kartsin, ega mu vanematega kaasas käiv needus ei kandu juhuslikult üle mu perele. Teadsin, et Saatanale ei meeldinud see, kuidas talle nädalast nädalasse kandadele astusin ja kuidas nö tema tagaõues möllasin. Seetõttu irvitas ta mu üle pidevalt ja ma teadsin, et ta teeb sama ka mu naise ja lastega.

Evangelistina veetsin palju aega ringi rännates, olles kodust eemal. Nii palusin noore mehena tunde, et Jumal kannaks hoolt mu pere eest ja kaitseks neid kõige halva eest, mida Saatan nende vastu plaanis. Olin mitmeid öid hotellitoas ärkvel, paludes: „Issand, Sa tead, et üritan olla parim abikaasa ja isa, kes eales võimalik. Ma armastan oma naist ja lapsi enam kui omaenda elu. Ma ei suudaks seda taluda, kui nendega midagi juhtuks. Palun kanna hoolt mu pere eest. Palun valva nende südamete üle. Palun valva mu laste üle, Jeesus.“

Mida enam seda palvet palusin, seda suurema rahu tõi Jumal mu hinge. Ta ütles, kui mina püsin ustavana Tema kutsele oma elus, kannab Tema hoolt mu naise ja laste eest. Ta teadis mu südant. Ta teadis, kui väga tahtsin teenida Teda ja kui väga mu süda valutas kadunud ja abitud hingede pärast maailmas. Seetõttu oligi Ta läkitanud mind jõudma nendeni igal võimalikul juhul, muretsemata samas oma perekonna pärast.

See oli üks paljudest jutuajamistest, mis mul on Jumalaga aastate jooksul olnud. Ta tõotas kanda hoolt mu pere eest, mistõttu usaldasin nad täielikult Tema hoolde. Ta on oma tõotust pidanud.


Nicky Cruz, rahvusvaheliselt tunnustatud evangelist ja viljakas raamatute autor, pöördus Jeesuse Kristuse poole 1958 aastal New York Citys peale David Wilkersoniga kohtumist. Enne seda oli ta elanud vägivaldset ja kuritegelikku elu. Tema dramaatiline pöördumislugu ilmus esmalt D.Wilkersoni raamatus „Rist ja pussikangelased“ ja hiljem juba tema enda bestselleris „Jookse, poiss, jookse.“