LAULA JA HÕISKA

Igast ilmakaarest on kuulda vaid halbu uudiseid, suuri lõhenemisi ja igasugu moondumisi. Uudised rikutusest, terrorist, vihkamisest ja poliitilistest keeristest tunduvad uputavat me meeli ja mõtteid. Kuid keset kõike seda rahutust ja korratust kuulen ma ometi Jumala Sõna ütlemas mulle, et hõiskaksin rohkesti ja oleksin rõõmus.
„Vagad ilutsegu au sees, nad hõisaku oma voodites!“ (Psalmid 149:5)
Millal sa viimati laulsid rõõmsasti, hõisates oma voodis enne unne suikumist?
„Iisrael rõõmustagu oma tegijast! Siioni lapsed ilutsegu oma kuningast!“ (Psalmid 149:2)
Kui suudad laulda ja hõisata keset suuri keeriseid ja mölle, omad tõelist usku.
ÄRA KAOTA OMA RAHU
Pannes tähele nö meedia-eksperte, võime avada end rahutuse ja viha vaimule. Võime jääda kinni asjadesse, mis pole igavesed, vaid mööduvad peagi. Seetõttu ma keeldun minemast kaasa hetkel aset leidva poliitilise raevutsemisega. Astudes valimiskabiini ja andes oma hääle, ei otsusta ma mitte oma tunnete, vaid Piibli tõe põhjal. Ma hääletan rahulikus meeles, kaotamata oma rahu või armastust kadunud inimkonna suhtes.
Veelgi enam – ma kuuletun Jumala igavesele Sõnale ning hõiskan ja olen rõõmus, sõltumata metsikutest tormidest mu ümber. Meid on õpetatud laulma ja rõõmustama, mida peame ka tegema, teades, et Jumal on tõotanud kaitsta ja juhtida meid läbi selle kõige.
„Sina oled mulle peidupaigaks, sa hoiad mind õnnetuse eest; sa ümbritsed mind pääsemise hõiskamisega.“  (Psalmid 32:7)