TEE MU TEERAJAD SIRGEKS - Gary Wilkerson

Ära kuula valeõpetajaid, kes tahavad panna sind uskuma, et Jumalat võib kasutada kui džinni, kes täidab kõik sinu soovid. Ära kunagi pane raha kiriku ohvrikarpi vaid selleks, et loodad sellest rohkem tagasi saada. Taolised valeõpetajad valmistavad Jumalale vaid kurvastust, nii nagu needki, kes selle vastu võtavad. Meie palve ei peaks mitte olema: "Issand, õnnista mind!“, vaid: „Issand, joonda mind. Muuda mu süda õigeks ja teerada sirgeks. Siis ei saa ükski lõvi mind neelata ja mul on meelevald teha Sinu kuningriigi tööd.“
Rikutuse eest on alati parem põgeneda enne, kui see maad võtab. Piiblis on näha ikka ja jälle, kuidas Jumal kõrvaldab oma rahva pahelistest olukordadest. Kui Ta käskis Noal minna laeva, siis seda selleks, et kõrvaldada oma sulane rikutud maailmast. Kui Ta juhtis iisraellased tõotatud maale, kõrvaldas Ta nad Egiptuse ahistavast sidumisest.
Samas aga pole vaid langenud maailm ja valeõpetajad korrumpeerunud. Palju taandub ka me endi patustele südametele. Kui mõni kuulus jutlustaja kuulutab meile: „Te elu võib olla edukas!“, siis miski otsekui jõnksatab me sees. Seda eriti veel juhul, kui oleme kogenud elus suurt pettumust. Kuid me motivatsioon lähenemaks Jumalale ei saa kunagi olla: „Mida ma küll Temalt saaksin?“ Kui see nii on, ajame taga vale jumalat.
Ma ei ütle küll sageli taolisi asju, kuid ma ei saa ka võtta tagasi kõike ülalpool öeldut. Seetõttu ka – põgene, sõber, piiblitundidest, mis eksisteerivad vaid selleks, et sinus head tunnet tekitada. Väldi suhet, mis juhib sind üha enam naudingute suunas ja eemale Kristuse otsimisest. Otsi endale teine kogudus, kui su praegune saab sind küll kiriku seinte vahele, kuid ei koolita sind viima Jeesust välja sealt. Põgene sealt ja tea, et su sõnakuulelikkus on Jumalale meelepärane.