JUMAL EI OLE VEEL LÕPETANUD

Las ma küsida su käest, kallis Jumala püha – kahetsed sa midagi oma elus? Vaevab sind mõni täitumata lootus? Oled sa millegi pärast Kristuses pettunud? Hüüdsid sa Ta poole abi saamiseks, kuid Ta ei jõudnud õigeks ajaks? Oled sa ehk palvetanud oma päästmata lapse pärast, kuid mingeid muutuse märke pole näha? Tunned sa, et oled aheldatud raske abielu või töösuhte külge, kus vaatamata aastatepikkustele palvetele pole midagi muutunud? Tundub sulle, et kõik su palved on kui hane selga vesi?

Saatan tahabki, et oleksid kannatamatu. Ta tahab muuta sind ärevaks Jumala tõotuste osas, mis puudutavad sinu elu, perekonda, tulevikku ja teenistust. Ta püüab sind veenda selles, et Jumal on liiga aeglane ja ignoreerib täiega su palveid; et Ta on su unustanud sootuks. Hingevaenlane tahab viia su punkti, kus oled valmis loobuma igasugusest usaldusest Jumala vastu.

See on see, mida Saatan ka Ristija Johannesega tegi. Ometigi käitus Johannes pingehetkel õigesti, viies oma kahtlused otse Jeesuse ette, kes teadis koheselt, et Johannes vajab abi. Jeesus armastas seda meest nii väga, et andis talle täpselt seda, mida ta vajas. Selle tulemusena aga usun, et Johannes ei väljendanud oma kannatamatust enam kunagi. Olen enam kui veendunud, et kui Johannes seisis oma hukkajate ees, olid tema viimased sõnad: „Jeesus on Kristus, Jumala Tall. Ja mina olen Johannes – hüüdja hääl kõrbes. Tänu Jumala armule ja väele olen teinud Talle teerajad tasaseks.“

Nõndasamuti teeb Jumal oma tööd sinugi sees, viies selle täiusliku töö ka lõpule su hinges. Sinu asi on vaid hoida kinni oma usust. Ja kui sa oled siis lõpuni vastu pidanud, saad ka öelda: „Kristus on ülestõusnud ja valitseb. Ma olen Tema armastatud laps ja ma ei kahetse midagi. Ta on täitnud kõik mu ootused:“

„Ärge muretsege ühtigi, vaid teie vajadused saagu kõiges Jumalale teatavaks tänuütlemisega palumises ja anumises.„ (Filiplastele 4:6).