MINU KÕIGE OLULISEM SÕNUM - Nicky Cruz

Minu esimene raamat „Jookse poiss, jookse!“ on lugu sellest, kuidas Jumal päästis mu vihkamist ja vägivalda täis elust New Yorgi tänavate gängides. See raamat müüb endiselt hästi, olles abiks kõige abitumatele ja haiget saanumatele inimestele me ühiskonnas.
Peale selle olen kirjutanud mitmeid teisigi raamatuid, püüdes paljastada siselinnas valitsevat viha, vägivalda ja lootusetust. Iga üks neist raamatutest pakub konkreetseid lahendusi nende probleemide lahendamiseks ja Issand on armuliselt õnnistanud neid püüdeid. Oleme oma lootuse sõnumiga jõudnud miljonite inimesteni.
Viimaste kuude jooksul on Jumal istutanud mu südamesse ühe uue lootuse sõnumi ühes sügava igatsusega seda ka jagada. See sõnum puudutab vabadust ja vaimset küllust; elu, mis elatud täielikus suhtes Jeesusega; maistest piirangutest läbimurdmist ja meid ümbritseva maailma võimast mõjutamist. See puudutab sind ja mind leidmas lõpuks oma koht Jumala imelises kuningriigis siin maa peal. See puudutab seda, kuidas näha inimesi nii nagu Jumal neid näeb. Ja rohkem kui midagi muud – see räägib sellest, kuidas võtta vastu Püha Vaimu üleloomulik jõud, lastes Tal vabastada oma tarkus ja vägi meis. Millise muutuse see küll meile kaasa toob, kui avastame ja võtame omaks Jumala võrreldamatu ja eksimatu väe oma eludes.
„Mina olen tulnud, et neil oleks elu, ja oleks seda ülirohkesti.“ (Johannese 10:10) 
Tänapäeva maailm ei lepi enam ususüsteemiga, mis on juurdunud traditsioonidesse ja enesega rahul olemisse. Ei lepi nö „kiriku mängimisega“ nagu me seda alati teinud oleme. Järgmine põlvkond kas näeb Jumala väge toimimas oma eludes ühel väga ehedal ja kogetaval moel, või neil pole me sõnumist mingit tolku ja neil pole vähimatki huvi järgida me Päästjat. Nad peavad nägema võrdusmärki meie elu ja me usu vahel. Kui nad seda ei näe, hülgavad nad nii meid kui meie Issanda.

Nicky Cruz, rahvusvaheliselt tunnustatud evangelist ja viljakas raamatute autor, pöördus Jeesuse Kristuse poole 1958 aastal New York Citys peale David Wilkersoniga kohtumist. Enne seda oli ta elanud vägivaldset ja kuritegelikku elu. Tema dramaatiline pöördumislugu ilmus esmalt D.Wilkersoni raamatus „Rist ja pussikangelased“ ja hiljem juba tema enda bestselleris „Jookse, poiss, jookse.“