LIHTSALT PÜSI VAGUSI

Seisad sa ehk just praegu silmitsi mõne tõsise kriisiga? Sa võid küsida: „Mida ma küll tegema peaks, olles taolises meeleheitlikus olukorras? Mida küll tegema peaksin, kui kõik näib nii lootusetu – olukorras, kus pole kuhugi minna ja puudub igasugune nähtav väljapääs? Mis juhtub, kui hirm mu üle võimust võtab ja kõik mu ümber kokku variseb? Kui mul puuduvad vastused oma probleemidele ja keegi ei ütle ka, kuidas oma raskustest välja saada?“
Me Issand pole mingi karm kooliõpetaja, mistõttu kui Ta näeb meid hirmununa raskes seisus, igatseb Ta, et hüüaksime Teda appi. Talle meeldivad me palved stiilis: „Issand, ma kardan! Kuid Sa oled alati olnud ustav päästma mind ja ma tean, et Sul on vägi teha seda seegi kord. Isa, ma usaldan oma elu Sinu hoolde.“
Järgnev on see, kuidas Jumal läbi Moosese iisraellastele vastas, kui nad tohutu kriisiga silmitsi seisid: „Ärge kartke, püsige paigal, siis te näete Issanda päästet, mille ta täna teile valmistab!...Issand sõdib teie eest, aga teie vaikige!” (2 Moosese 14:13-14). Ehk Jumal ütles neile: „Esimene asi, millega tegelema peate, on hirm! Mina võitlen te eest ning päästan ja vabastan teid. Seetõttu tahan, et see tõotus oleks teie jõuks, ajades välja kogu hirmu!“
Ta ütleb seda sama sullegi täna.