PEA VEEL ÕIGE PISUT VASTU - Gary Wilkerson

Oled sa kunagi olnud pikal teekonnal, kus olles sõitnud maha sadu kilomeetreid, näed korraga teeviita, et sihtkohani on jäänud vaid 15 km? Võiks ju arvata, et need viimased mõned kilomeetrid lendavad kui linnulennul, kuid tegelikkuses tunduvad need venivat kui teod. See viimane osa kogu teekonnast võib olla kõige raskem.
Sama võiks öelda ka me usu kohta rasketel aegadel. Mu isa ütles mulle kord: „Poeg, kui tunned, et tahaks alla anda; kui tunned, et elu on rööpast väljas ja sa ei kuule enam Jumalat, siis pea vastu! See viimane osa ongi kõige raskem!“ „Teile läheb vaja kannatlikkust, et te Jumala tahtmist täites saaksite kätte tõotuse.“ (Heebrealastele 10:36)
Tahan julgustada sind pidama veel veidi vastu. Jah ma tean, et sul võib olla tunne, et su unistus ei täitu kunagi ja sa tahad lihtsalt alla anda. Kuid Jumal ütleb sulle: „Pea veel õige pisut vastu, mu armas! Su võit on vaid ühe sammu kaugusel!“
Olen kohanud nii palju inimesi, kes elavad vaid keskpärast elu, kuna Jumala tõotuste täitumine nende elus on võtnud aega. Kui nad oleks vaid õige pisut veel vastu pidanud, oleksid nad saanud ka kogeda oma igatsuse täitumist. Kuid nad hülgasid oma usu, kaotasid oma vapruse ja loobusid oma unistusest ning eesmärgist. Seda tehes aga hakkasid elama elu täis vaikset meeleheidet, sest nad ei usaldanud enam Jumalat.
Kui me ei usu enam, et Jumal võiks teha suuri asju, hakkame liikuma omas jõus – täiesti ilma Tema jõu ja väeta. Seetõttu, pea veel õige pisut vastu, sest olles täitnud Jumala tahet, saad ka kätte Tema tõotuse.