RAHU ISA ARMASTUSES

Olen aastaid hoiatanud ette peagi saabuva ülemaailmse majandusliku holokausti eest. Näeme selle märke juba praegu. Olen hoiatanud, et kristlased saavad kannatama, et tuleb suuri kaotusi ja raskusi ning seegi on juba sündimas. Suurel hulgal Jumala kalleid üle maailma kannatab tohutu finantsilise ja vaimse stressi all.
ELUSTIILI MUUTUSED
Ükskõik, kui kohutavad ka olukorrad poleks – meie energia ja teenistused ei tohiks keskenduda neile. Selle asemel peaksime jätkama kuulutustööd Isa Jumala armastusest ja Jeesuse imelisest armust.
Ma tean, et Ameerika elustiil – nii nagu tegelikult kõigi väga rikaste ja edukate rahvaste elustiil – saab peagi muutuma ja seda jäädavalt. Sest ma tean, et kõik saab raputatud. Kuid sellest hoolimata ei muretse ma ühelgi hommikul selle pärast, mida me küll sööme või millega end riietame? Kas meil saab olema elektrit ja sooja või kuidas on lood me turvalisusega? Jeesus hoiatas meid, et me ei peaks muretsema nende asjade pärast.
TÄIUSLIK RAHU
Ma hingan oma Isa armastuses. Fakt on see, et ma tean, et mina ei ole Jumal ja ainuüksi Temal on kontroll kõigi nende asjade üle. Minu asi on lihtsalt teha seda, mida prohvet Jesaja tegi – ta lasi Issandat täielikult usaldades oma meeltel täiega hingata.
„Kindlameelsele sa hoiad rahu, rahu, sest ta loodab sinu peale.“ (Jesaja 26:3)
Prohvet Jesaja kuulutas seda tõde kõigile usklikele läbi aegade ja see on tõde, sest Jumal ei valeta!