ÜLELOOMULIK RAPUTAMINE

Tuginedes Heebrea kirjale, on ainuke põhjus, miks Jeesus viimseil päevil oma Vaimu välja valab, selles, et raputada Jumala koda. Kõik, mis on ebapüha, ebapuhas ja lihalik, saab läbi raputatud, ära pühitud ja välja aetud.

Meie teenistus saab pidevalt kirju Jumala kallitelt pühadelt, kes kurvastavad selle üle, mida näevad oma kogudustes sündimas. Pidevalt käib üks trangel „uute tegevuste“ ümber ja igapäevaselt tulevad ilmsiks kõikvõimalikud hullumeelsused – lihalikud ilmingud ja rumalad käitumisviisid. Üks inimene kirjutas, et nende koguduses leiavad iga nädal aset punk-rock kontserdid, kus esinevad artistid, kes käituvad ja näevad välja kui ilmalikud, Saatanast mõjutatud kujud. Teised kurdavad jälle tühjade, kuivade ja kõike sallivate jutluste üle.

Las ma öelda teile – see kõik saab muutuma. Jumal saab väga võimsalt sõna võtma, paljastades kõik, mis on võlts. Kuidas aga see raputamine ja paljastamine toimub? See toimub läbi isiku, kellel nimeks Jeesus! Ta on tõotanud kõnetada kõiki, kes elavad patus, sõnakuulmatuses ja selle maailma asjadest kinni hoides, mille Tema on hukka mõistnud. Ja pole kahtlustki, et Ta hääl saab olema eksimatult selge. Esmalt kõnetab Ta õrnalt igat tagasilangenut, öeldes: „Miks sa ometigi ei võta kuulda mu anumist ega pöördu tagasi mu juurde? Miks oled sa sulgenud oma kõrvad mu kutse ees parandada meelt ja lasta mul taastada oma elu? Tule mu juurde just praegu, enne kui su elu varemeteks variseb.“ Jeesus kõnetab ka jumalakartlikke mehi ja naisi, kes püüdlevad tõe, puhtuse ja pühaduse poole. Ta on tõstmas isegi praegu üles inimesi, kelle südamed on Tema raputuse ja meeleparandusele kutsuva sõna vastu võtnud. Nad on sulgenud end oma palvekambrisse ühes oma Issandaga ja Ta annab neile väe kõnelda Tema eest.

Seega, kuidas Jumal sind saab kõnetama? Oled sa valmis võtma vastu Tema raputavat sõnumit, lastes sel teha oma töö su südames? Või elad sa kahepalgelist elu, lubades endale ka ringi tõmbamist, abielurikkumist, vihkamist ja kibestumist? Kui kuulutad, et Kristus on su Issand, aga samal ajal omad siiski varjatud pattu oma elus, võid olla kindel, et kuuled Teda peagi ütlemas: „Miks sa ei pöördu tagasi mu armu poole? Miks sa seda pidevalt tõrjud? Sa oled ju kuulnud mu armastavat kutset ja maitsnud mu headust, aga ometigi lähed oma teed. Miks?“

Siinkohal on aga ka häid uudiseid: see üleloomulik raputamine – Jumala suurpuhastus nii kogu rahva kui koguduste seas – saab rajama ühe vankumatu aluse. See toob esile püha ja poogitud koguduse – uhkeldava pühade jäägi, kes elavad jumalakartuses ja Kristuse õigsuses.