JUMALA LIGIOLU

Vana Testament on täis tunnistusi imelistest õnnistustest, mis tabasid neid, kes elasid ja käisid Jumala ligiolus. Jumala ligiolu oli Aabrahami elus nii ilmne, et isegi tema ümber olevad paganad mõistsid, et tema ja nende elude vahel on suur erinevus. Abimelek ütles: „Jumal on sinuga kõiges, mis sa teed.“ (1 Moosese 21:22). Ehk see paganlik kuningas tunnistas: „Aabraham, sinus on midagi erinevat. Jumal on sinuga, kuhu iganes sa ka ei läheks.“
Jumal lubas Joosuale, et mitte ühegi ta vaenlase hammas ei hakka talle peale, kui Tema ligiolu on Joosuaga: „Ükski ei suuda sulle vastu panna kogu su eluajal; nõnda nagu ma olin Moosesega, nõnda ma olen sinuga, ma ei lahku sinust ega jäta sind maha. Ole vahva ja tugev!“ (Joosua 1:56). Kui Jumala ligiolu on meiega, võime samuti olla vahvad ja tugevad, sest me loodame Tema tõotuste peale.
Jumal rääkis Jesajale erilisest tõotusest, mille Ta annab neile, keda Ta armastab: „Ära karda, sest ma olen sind lunastanud, ma olen sind nimepidi kutsunud, sa oled minu päralt! Kui sa lähed läbi vee, siis olen mina sinuga, ja kui sa lähed läbi jõgede, siis ei uputa need sind; kui sa käid tules, siis sa ei põle ja leek ei kõrveta sind. Sest mina olen Issand, su Jumal…et ma sind armastan…Ära karda, sest mina olen sinuga.“
(Jesaja 43:1–5).
Omades Jumala ligiolu, võid sa minna läbi ükskõik, millisest tulest ja sa mitte ainuüksi ei jää ellu, aga oled ka hoitud ja kaitstud keset seda kõike. Need Vana Testamendi lood pole vaid mingid tühipaljad meenutused. Need on mõeldud meie julgustamiseks, et usuksime ja usaldaksime Jumala ligiolu oma elus.